Språkspalta

God tjenestedesign gjør at en person raskt forstår hva han eller hun skal gjøre i møte med en offentlig tjeneste, skriver språkekspert Agnar Kaarbø. Arkivfoto
God tjenestedesign gjør at en person raskt forstår hva han eller hun skal gjøre i møte med en offentlig tjeneste, skriver språkekspert Agnar Kaarbø. Arkivfoto

Vær konkret

Det som framstår som komplisert og abstrakt, må gjøres enkelt og håndfast. Digitalisering og tjenestedesign er ord som mange bruker, men færre forklarer.

Publisert Sist oppdatert

For å lese denne saken må du være abonnent

Som abonnent får du full tilgang til alt innhold på nett, den ukentlige e-avisen og hele e-avisarkivet.
Det du trenger for å holde deg oppdatert på det som skjer i Kommune-Norge.

Ukespass

175,-




  • ✔ Full tilgang til alt innhold på nett
  • ✔ E-avisen
  • ✔ Tilgang til hele e-avis arkivet

KJØP

3 Måneder

1750,-




  • ✔ Full tilgang til alt innhold på nett
  • ✔ E-avisen
  • ✔ Tilgang til hele e-avis arkivet

KJØP

1 år

4750,-




  • ✔ Full tilgang til alt innhold på nett
  • ✔ E-avisen
  • ✔ Tilgang til hele e-avis arkivet

KJØP

1 år + papiravis

5250,-




  • ✔ Full tilgang til alt innhold på nett
  • ✔ Ukentlig papiravis
  • ✔ E-avisen
  • ✔ Tilgang til hele e-avis arkivet

KJØP

Powered by Labrador CMS