Språkspalta

God tjenestedesign gjør at en person raskt forstår hva han eller hun skal gjøre i møte med en offentlig tjeneste, skriver språkekspert Agnar Kaarbø. Arkivfoto
God tjenestedesign gjør at en person raskt forstår hva han eller hun skal gjøre i møte med en offentlig tjeneste, skriver språkekspert Agnar Kaarbø. Arkivfoto

Vær konkret

Det som framstår som komplisert og abstrakt, må gjøres enkelt og håndfast. Digitalisering og tjenestedesign er ord som mange bruker, men færre forklarer.

Publisert Sist oppdatert

For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud:

Digitalt Ukespass


175,-

KJØP

Digitalt Prøveabonnement
3 Måneder

1750,-

KJØP

Kommunal Rapport Digitalt
1 år

4750,-

KJØP

Kommunal Rapport digitalt 1 år inklusive papiravis

5250,-

KJØP

Powered by Labrador CMS