Nyheter

Det kan være vanskelig å nå saksbehandlerne på Nav på telefon, viser en undersøkelse gjort av Helsetilsynet.
Det kan være vanskelig å nå saksbehandlerne på Nav på telefon, viser en undersøkelse gjort av Helsetilsynet.

Nav-brukere når ikke fram på telefon – ber kommunene ta ansvar

Dårlig telefoniløsning i Nav påvirker tilgjengeligheten til de sosiale tjenestene, ifølge Helsetilsynet.

Publisert Sist oppdatert

For å lese denne saken må du være abonnent

Som abonnent får du full tilgang til alt innhold på nett, den ukentlige e-avisen og hele e-avisarkivet.
Det du trenger for å holde deg oppdatert på det som skjer i Kommune-Norge.

Ukespass

175,-




  • ✔ Full tilgang til alt innhold på nett
  • ✔ E-avisen
  • ✔ Tilgang til hele e-avis arkivet

KJØP

3 Måneder

1750,-




  • ✔ Full tilgang til alt innhold på nett
  • ✔ E-avisen
  • ✔ Tilgang til hele e-avis arkivet

KJØP

1 år

4750,-




  • ✔ Full tilgang til alt innhold på nett
  • ✔ E-avisen
  • ✔ Tilgang til hele e-avis arkivet

KJØP

1 år + papiravis

5250,-




  • ✔ Full tilgang til alt innhold på nett
  • ✔ Ukentlig papiravis
  • ✔ E-avisen
  • ✔ Tilgang til hele e-avis arkivet

KJØP

Powered by Labrador CMS