Nyheter

JCDecaux-direktør Øyvind Markussen hevder at omsetningen på salget av kollektivreklame i Oslo har blitt firedoblet. Nå må han overlate showet til konkurrenten Clear Channel. Foto: Christopher Olssøn
JCDecaux-direktør Øyvind Markussen hevder at omsetningen på salget av kollektivreklame i Oslo har blitt firedoblet. Nå må han overlate showet til konkurrenten Clear Channel. Foto: Christopher Olssøn

Tapte kampen om milliardkontrakt

Siden 2001 har reklameselskapet JCDecaux tjent millioner av kroner på en hemmeligholdt avtale om reklamesalg i kollektivtrafikken i Oslo. Nå snapper konkurrenten jobben.

Publisert Sist oppdatert

For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud:

Digitalt Ukespass


175,-

KJØP

Digitalt Prøveabonnement
3 Måneder

1750,-

KJØP

Kommunal Rapport Digitalt
1 år

4750,-

KJØP

Kommunal Rapport digitalt 1 år inklusive papiravis

5250,-

KJØP

Powered by Labrador CMS