Nyheter

– Vi ser ikke på dette som et høyt tall, sier ytelsesdirektør i Nav, Kjersti Monland, til Dagbladet. Foto: Nav
– Vi ser ikke på dette som et høyt tall, sier ytelsesdirektør i Nav, Kjersti Monland, til Dagbladet. Foto: Nav

Over 5.000 klager på Nav i fjor

I fjor klagde brukerne 5.114 ganger på Nav. En tredel klager på de ansattes oppførsel, mens over halvparten er misfornøyd med oppfølgingen.

Publisert Sist oppdatert

For å lese denne saken må du være abonnent

Som abonnent får du full tilgang til alt innhold på nett, den ukentlige e-avisen og hele e-avisarkivet.
Det du trenger for å holde deg oppdatert på det som skjer i Kommune-Norge.

Ukespass

175,-




  • ✔ Full tilgang til alt innhold på nett
  • ✔ E-avisen
  • ✔ Tilgang til hele e-avis arkivet

KJØP

3 Måneder

1750,-




  • ✔ Full tilgang til alt innhold på nett
  • ✔ E-avisen
  • ✔ Tilgang til hele e-avis arkivet

KJØP

1 år

4750,-




  • ✔ Full tilgang til alt innhold på nett
  • ✔ E-avisen
  • ✔ Tilgang til hele e-avis arkivet

KJØP

1 år + papiravis

5250,-




  • ✔ Full tilgang til alt innhold på nett
  • ✔ Ukentlig papiravis
  • ✔ E-avisen
  • ✔ Tilgang til hele e-avis arkivet

KJØP

Powered by Labrador CMS