Nyheter

KS og Utdanningsforbundet, sentralt og lokalt, må forplikte seg til å utvikle skolen gjennom partssamarbeid på en mer aktiv og synlig måte enn til nå, skriver Eirik J. Irgens. Her forhandlingsleder Per Kristian Sundnes i KS og Utdanningsforbundets leder Ragnhild Lied etter forhandlingsbruddet i januar. Foto: Magnus K. Bjørke
KS og Utdanningsforbundet, sentralt og lokalt, må forplikte seg til å utvikle skolen gjennom partssamarbeid på en mer aktiv og synlig måte enn til nå, skriver Eirik J. Irgens. Her forhandlingsleder Per Kristian Sundnes i KS og Utdanningsforbundets leder Ragnhild Lied etter forhandlingsbruddet i januar. Foto: Magnus K. Bjørke

– Samarbeidet om skolen må styrkes

Mistro fra grasrota til de sentrale partene hemmer utviklingsarbeidet i skolen, skriver professor Eirik J. Irgens i en kronikk i dag.

Publisert Sist oppdatert

For å lese denne saken må du være abonnent

Som abonnent får du full tilgang til alt innhold på nett, den ukentlige e-avisen og hele e-avisarkivet.
Det du trenger for å holde deg oppdatert på det som skjer i Kommune-Norge.

Ukespass

175,-




  • ✔ Full tilgang til alt innhold på nett
  • ✔ E-avisen
  • ✔ Tilgang til hele e-avis arkivet

KJØP

3 Måneder

1750,-




  • ✔ Full tilgang til alt innhold på nett
  • ✔ E-avisen
  • ✔ Tilgang til hele e-avis arkivet

KJØP

1 år

4750,-




  • ✔ Full tilgang til alt innhold på nett
  • ✔ E-avisen
  • ✔ Tilgang til hele e-avis arkivet

KJØP

1 år + papiravis

5250,-




  • ✔ Full tilgang til alt innhold på nett
  • ✔ Ukentlig papiravis
  • ✔ E-avisen
  • ✔ Tilgang til hele e-avis arkivet

KJØP

Powered by Labrador CMS