Nyheter

Graffitikunstner Eric Ness Christiansens ansikt dukket opp på sosiale medier, busser og bannere i nye Drammens kampanje for å få opp valgdeltakelsen. Men fungerte det?
Graffitikunstner Eric Ness Christiansens ansikt dukket opp på sosiale medier, busser og bannere i nye Drammens kampanje for å få opp valgdeltakelsen. Men fungerte det?

– Gøy om jeg fikk opp valgdeltakelsen

61 prosent gikk til urnene i nye Drammen, en økning på 6,5 prosent. – Gøy, om det skulle vise seg at jeg var med å få opp valgdeltakelsen, sier graffitikunstner Eric Ness Christiansen.

Publisert Sist oppdatert

For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud:

Digitalt Ukespass


175,-

KJØP

Digitalt Prøveabonnement
3 Måneder

1750,-

KJØP

Kommunal Rapport Digitalt
1 år

4750,-

KJØP

Kommunal Rapport digitalt 1 år inklusive papiravis

5250,-

KJØP

Powered by Labrador CMS