Collage av bilder fra nettsiden til kampanjen «Sykle til jobben».

Merkevareekspert mener sykkelkampanje bommer

– Menneskene ser alle ut som om de er personlige trenere, mener ekspert. – Dette er helt vanlige folk, sier leder i kampanjen Sykle til jobben. 

To måneder før første tråkk i kampanjen Sykle til jobben starter, har 55 kommuner meldt seg på. Dette innebærer at kommunene gir innbyggerne en «gratis» mulighet for å bli med i den årlige aktivitetskampanjen, som arrangeres av Bedriftsidretten.

Nærmere 10.000 nordmenn har til nå registrert seg til enten å sykle, padle, løpe, svømme, klatre, gå eller på annen måte bevege seg minst en halvtime. Man må ikke registrere hver dag.

Delta i debatten

Vi setter stor pris på at du deler ny kunnskap, dine egne erfaringer og diskuterer med oss og andre lesere. Du må bruke ditt fulle navn for å delta i debattene. Debatten vil bli moderert i tråd med de presseetiske regler. Modereringen skjer i etterkant av publiseringen.