Nyheter
Når flere skal bli til én, er det lurt å lage et nytt merkevarestrategisk kart for å lykkes på best mulig måte – akkurat som når bedrifter fusjonerer, er Per Paulsens oppfordring til sammenslåingskommuner. Foto: Privat
– Mange kommuners slagord har ikke rot i virkeligheten
– Kommuner som fusjonerer kan lære mye av private bedrifter når det gjelder merkevarebygging, mener Per Paulsen, strategisk rådgiver innen merkevarebygging.
Ukespass
175,-
- ✔ Full tilgang til alt innhold på nett
- ✔ E-avisen
- ✔ Tilgang til hele e-avis arkivet
KJØP
3 Måneder
1750,-
- ✔ Full tilgang til alt innhold på nett
- ✔ E-avisen
- ✔ Tilgang til hele e-avis arkivet
KJØP
1 år
4750,-
- ✔ Full tilgang til alt innhold på nett
- ✔ E-avisen
- ✔ Tilgang til hele e-avis arkivet
KJØP
1 år + papiravis
5250,-
- ✔ Full tilgang til alt innhold på nett
- ✔ Ukentlig papiravis
- ✔ E-avisen
- ✔ Tilgang til hele e-avis arkivet
KJØP