Nyheter

Når flere skal bli til én, er det lurt å lage et nytt merkevarestrategisk kart for å lykkes på best mulig måte – akkurat som når bedrifter fusjonerer, er Per Paulsens oppfordring til sammenslåingskommuner. Foto: Privat
Når flere skal bli til én, er det lurt å lage et nytt merkevarestrategisk kart for å lykkes på best mulig måte – akkurat som når bedrifter fusjonerer, er Per Paulsens oppfordring til sammenslåingskommuner. Foto: Privat

– Mange kommuners slagord har ikke rot i virkeligheten

– Kommuner som fusjonerer kan lære mye av private bedrifter når det gjelder merkevarebygging, mener Per Paulsen, strategisk rådgiver innen merkevarebygging.

Publisert Sist oppdatert

For å lese denne saken må du være abonnent

Som abonnent får du full tilgang til alt innhold på nett, den ukentlige e-avisen og hele e-avisarkivet.
Det du trenger for å holde deg oppdatert på det som skjer i Kommune-Norge.

Ukespass

175,-




  • ✔ Full tilgang til alt innhold på nett
  • ✔ E-avisen
  • ✔ Tilgang til hele e-avis arkivet

KJØP

3 Måneder

1750,-




  • ✔ Full tilgang til alt innhold på nett
  • ✔ E-avisen
  • ✔ Tilgang til hele e-avis arkivet

KJØP

1 år

4750,-




  • ✔ Full tilgang til alt innhold på nett
  • ✔ E-avisen
  • ✔ Tilgang til hele e-avis arkivet

KJØP

1 år + papiravis

5250,-




  • ✔ Full tilgang til alt innhold på nett
  • ✔ Ukentlig papiravis
  • ✔ E-avisen
  • ✔ Tilgang til hele e-avis arkivet

KJØP

Powered by Labrador CMS