Nyheter

JCDecaux-direktør Øyvind Markussen hevder at omsetningen på salget av kollektivreklame i Oslo har blitt firedoblet. Nå må han overlate showet til konkurrenten Clear Channel. Foto: Christopher Olssøn
JCDecaux-direktør Øyvind Markussen hevder at omsetningen på salget av kollektivreklame i Oslo har blitt firedoblet. Nå må han overlate showet til konkurrenten Clear Channel. Foto: Christopher Olssøn

Tapte kampen om milliardkontrakt

Siden 2001 har reklameselskapet JCDecaux tjent millioner av kroner på en hemmeligholdt avtale om reklamesalg i kollektivtrafikken i Oslo. Nå snapper konkurrenten jobben.

Publisert Sist oppdatert

For å lese denne saken må du være abonnent

Som abonnent får du full tilgang til alt innhold på nett, den ukentlige e-avisen og hele e-avisarkivet.
Det du trenger for å holde deg oppdatert på det som skjer i Kommune-Norge.

Ukespass

175,-




  • ✔ Full tilgang til alt innhold på nett
  • ✔ E-avisen
  • ✔ Tilgang til hele e-avis arkivet

KJØP

3 Måneder

1750,-




  • ✔ Full tilgang til alt innhold på nett
  • ✔ E-avisen
  • ✔ Tilgang til hele e-avis arkivet

KJØP

1 år

4750,-




  • ✔ Full tilgang til alt innhold på nett
  • ✔ E-avisen
  • ✔ Tilgang til hele e-avis arkivet

KJØP

1 år + papiravis

5250,-




  • ✔ Full tilgang til alt innhold på nett
  • ✔ Ukentlig papiravis
  • ✔ E-avisen
  • ✔ Tilgang til hele e-avis arkivet

KJØP

Powered by Labrador CMS