Nyheter
JCDecaux-direktør Øyvind Markussen hevder at omsetningen på salget av kollektivreklame i Oslo har blitt firedoblet. Nå må han overlate showet til konkurrenten Clear Channel. Foto: Christopher Olssøn
Tapte kampen om milliardkontrakt
Siden 2001 har reklameselskapet JCDecaux tjent millioner av kroner på en hemmeligholdt avtale om reklamesalg i kollektivtrafikken i Oslo. Nå snapper konkurrenten jobben.
Ukespass
175,-
- ✔ Full tilgang til alt innhold på nett
- ✔ E-avisen
- ✔ Tilgang til hele e-avis arkivet
KJØP
3 Måneder
1750,-
- ✔ Full tilgang til alt innhold på nett
- ✔ E-avisen
- ✔ Tilgang til hele e-avis arkivet
KJØP
1 år
4750,-
- ✔ Full tilgang til alt innhold på nett
- ✔ E-avisen
- ✔ Tilgang til hele e-avis arkivet
KJØP
1 år + papiravis
5250,-
- ✔ Full tilgang til alt innhold på nett
- ✔ Ukentlig papiravis
- ✔ E-avisen
- ✔ Tilgang til hele e-avis arkivet
KJØP