Nyheter

Selvbetjening gir mer effektive tjenester, både for kommunen og for brukeren, ifølge Lavrans Løvlie, partner i PwC og ekspert på tjenestedesign. Illustrasjonsfoto: NTB scanpix
Selvbetjening gir mer effektive tjenester, både for kommunen og for brukeren, ifølge Lavrans Løvlie, partner i PwC og ekspert på tjenestedesign. Illustrasjonsfoto: NTB scanpix

Oppfordrer kommunene til å satse på selvbetjening

Så lenge tjenesten er brukervennlig, er de fleste innbyggere positive til å gjøre en større del av jobben, mener ekspert på tjenestedesign.

Publisert Sist oppdatert

For å lese denne saken må du være abonnent

Som abonnent får du full tilgang til alt innhold på nett, den ukentlige e-avisen og hele e-avisarkivet.
Det du trenger for å holde deg oppdatert på det som skjer i Kommune-Norge.

Ukespass

175,-




  • ✔ Full tilgang til alt innhold på nett
  • ✔ E-avisen
  • ✔ Tilgang til hele e-avis arkivet

KJØP

3 Måneder

1750,-




  • ✔ Full tilgang til alt innhold på nett
  • ✔ E-avisen
  • ✔ Tilgang til hele e-avis arkivet

KJØP

1 år

4750,-




  • ✔ Full tilgang til alt innhold på nett
  • ✔ E-avisen
  • ✔ Tilgang til hele e-avis arkivet

KJØP

1 år + papiravis

5250,-




  • ✔ Full tilgang til alt innhold på nett
  • ✔ Ukentlig papiravis
  • ✔ E-avisen
  • ✔ Tilgang til hele e-avis arkivet

KJØP

Powered by Labrador CMS