Nyheter

Graffitikunstner Eric Ness Christiansens ansikt dukket opp på sosiale medier, busser og bannere i nye Drammens kampanje for å få opp valgdeltakelsen. Men fungerte det?
Graffitikunstner Eric Ness Christiansens ansikt dukket opp på sosiale medier, busser og bannere i nye Drammens kampanje for å få opp valgdeltakelsen. Men fungerte det?

– Gøy om jeg fikk opp valgdeltakelsen

61 prosent gikk til urnene i nye Drammen, en økning på 6,5 prosent. – Gøy, om det skulle vise seg at jeg var med å få opp valgdeltakelsen, sier graffitikunstner Eric Ness Christiansen.

Publisert Sist oppdatert

For å lese denne saken må du være abonnent

Som abonnent får du full tilgang til alt innhold på nett, den ukentlige e-avisen og hele e-avisarkivet.
Det du trenger for å holde deg oppdatert på det som skjer i Kommune-Norge.

Ukespass

175,-




  • ✔ Full tilgang til alt innhold på nett
  • ✔ E-avisen
  • ✔ Tilgang til hele e-avis arkivet

KJØP

3 Måneder

1750,-




  • ✔ Full tilgang til alt innhold på nett
  • ✔ E-avisen
  • ✔ Tilgang til hele e-avis arkivet

KJØP

1 år

4750,-




  • ✔ Full tilgang til alt innhold på nett
  • ✔ E-avisen
  • ✔ Tilgang til hele e-avis arkivet

KJØP

1 år + papiravis

5250,-




  • ✔ Full tilgang til alt innhold på nett
  • ✔ Ukentlig papiravis
  • ✔ E-avisen
  • ✔ Tilgang til hele e-avis arkivet

KJØP

Powered by Labrador CMS