Nyheter

– Vi hadde en markant økning i antall klager på Nav i fjor. Det klages både på avgjørelsen i saken, men ofte også på altfor lang saksbehandlingstid, sier sivilombudsmann Arne Fliflet. Foto: Eivind H. Natvig
– Vi hadde en markant økning i antall klager på Nav i fjor. Det klages både på avgjørelsen i saken, men ofte også på altfor lang saksbehandlingstid, sier sivilombudsmann Arne Fliflet. Foto: Eivind H. Natvig

Nav fikk flest til å klage i fjor

Av alle offentlige tjenester som Sivilombudsmannen mottok klager på i fjor, er det én etat som peker seg klart ut – Nav.

Publisert Sist oppdatert

For å lese denne saken må du være abonnent

Som abonnent får du full tilgang til alt innhold på nett, den ukentlige e-avisen og hele e-avisarkivet.
Det du trenger for å holde deg oppdatert på det som skjer i Kommune-Norge.

Ukespass

175,-




  • ✔ Full tilgang til alt innhold på nett
  • ✔ E-avisen
  • ✔ Tilgang til hele e-avis arkivet

KJØP

3 Måneder

1750,-




  • ✔ Full tilgang til alt innhold på nett
  • ✔ E-avisen
  • ✔ Tilgang til hele e-avis arkivet

KJØP

1 år

4750,-




  • ✔ Full tilgang til alt innhold på nett
  • ✔ E-avisen
  • ✔ Tilgang til hele e-avis arkivet

KJØP

1 år + papiravis

5250,-




  • ✔ Full tilgang til alt innhold på nett
  • ✔ Ukentlig papiravis
  • ✔ E-avisen
  • ✔ Tilgang til hele e-avis arkivet

KJØP

Powered by Labrador CMS