Nyheter

Dårlig service er hovedproblemet for innbyggere som har hatt en dårlig opplevelse med en kommune. Foto: Magnus Knutsen Bjørke
Dårlig service er hovedproblemet for innbyggere som har hatt en dårlig opplevelse med en kommune. Foto: Magnus Knutsen Bjørke

Flere misfornøyd med service enn pris

En av fire har hatt negative opplevelser med en kommune de siste fem årene. Dårlig service er det største problemet. Sjekkliste for god service

Publisert Sist oppdatert

For å lese denne saken må du være abonnent

Som abonnent får du full tilgang til alt innhold på nett, den ukentlige e-avisen og hele e-avisarkivet.
Det du trenger for å holde deg oppdatert på det som skjer i Kommune-Norge.

Ukespass

175,-




  • ✔ Full tilgang til alt innhold på nett
  • ✔ E-avisen
  • ✔ Tilgang til hele e-avis arkivet

KJØP

3 Måneder

1750,-




  • ✔ Full tilgang til alt innhold på nett
  • ✔ E-avisen
  • ✔ Tilgang til hele e-avis arkivet

KJØP

1 år

4750,-




  • ✔ Full tilgang til alt innhold på nett
  • ✔ E-avisen
  • ✔ Tilgang til hele e-avis arkivet

KJØP

1 år + papiravis

5250,-




  • ✔ Full tilgang til alt innhold på nett
  • ✔ Ukentlig papiravis
  • ✔ E-avisen
  • ✔ Tilgang til hele e-avis arkivet

KJØP

Powered by Labrador CMS