Hanna Boyson gleder seg over å få brukt sin kommersielle kompetanse som produktsjef for abonnement og digitale løsninger i Kommunal Rapport.

Hun er ny produktsjef i Kommunal Rapport

Hanna Boyson er et viktig tilskudd til den kommersielle driften, sier markedsdirektør Fred Scharffenberg.

Publisert Sist oppdatert

5. mai var Hanna Boyson (38) på plass som produktsjef for abonnement og digitale løsninger i Kommunal Rapport. Hun skal forsterke salgs- og markedsarbeidet som gjøres mot Kommunal Rapports viktigste målgrupper i Kommune-Norge.

Dette gjelder alle Kommunal Rapports digitale produkter: Kommunal-Rapport.no, e-avis, Kommunebarometeret og Leverandørdatabasen. 

Hun vil også ha et ansvar for oppfølging av samarbeidspartnere på salg og kundeservice.

– Jeg er utrolig takknemlig for muligheten! I denne rollen får jeg brukt min kommersielle kompetanse, samtidig som jeg lærer mye nytt av engasjerte og dyktige kollegaer. Etter en drøy måned i stillingen kan jeg også bekrefte det alle sa til meg før jeg begynte – vi har uten tvil den beste kantinen! sier Boyson.

Hun kommer fra stillingen som nøkkelkundekonsulent i Kampanje, en stilling hun hadde i over tre år. Der hadde Boyson hovedansvaret for Kampanjes kommersielle produkter, og jobbet tett med kunder og mot rekrutteringsbyrå. 

Før det hadde hun tilsvarende stilling i Dagsavisen. Boyson har også erfaring fra Clear Channel og Credo media.

– Hanna er et viktig tilskudd i den kommersielle driften av Kommunal Rapport. Hennes bakgrunn fra digitale medier vil ytterligere forsterke vår utvikling, til beste for våre brukere, sier markedsdirektør Fred Scharffenberg.

Kommunal Rapport bringer nyheter, debatt, kommentarer og reportasjer om Kommune-Norge. Kommunal Rapport er en del av fagpressen, og eies i sin helhet av KS.

Powered by Labrador CMS