Nyheter

Luer, te, kopper og t-skjorter er noen av effektene de nye kommunene bruker for å skape blest om seg selv. Foto: Kommunene
Luer, te, kopper og t-skjorter er noen av effektene de nye kommunene bruker for å skape blest om seg selv. Foto: Kommunene

Ekspert mener kopper og luer er bortkastede penger

Dagstursekker, kopper, penner, og t-skjorter med nye kommunevåpen og slagord brer om seg i de nye kommunene. Men har disse produktene noen effekt?

Publisert Sist oppdatert

For å lese denne saken må du være abonnent

Som abonnent får du full tilgang til alt innhold på nett, den ukentlige e-avisen og hele e-avisarkivet.
Det du trenger for å holde deg oppdatert på det som skjer i Kommune-Norge.

Ukespass

175,-




  • ✔ Full tilgang til alt innhold på nett
  • ✔ E-avisen
  • ✔ Tilgang til hele e-avis arkivet

KJØP

3 Måneder

1750,-




  • ✔ Full tilgang til alt innhold på nett
  • ✔ E-avisen
  • ✔ Tilgang til hele e-avis arkivet

KJØP

1 år

4750,-




  • ✔ Full tilgang til alt innhold på nett
  • ✔ E-avisen
  • ✔ Tilgang til hele e-avis arkivet

KJØP

1 år + papiravis

5250,-




  • ✔ Full tilgang til alt innhold på nett
  • ✔ Ukentlig papiravis
  • ✔ E-avisen
  • ✔ Tilgang til hele e-avis arkivet

KJØP

Powered by Labrador CMS