Lukrativ reklamekontrakt signeres snart

Innkjøp. Ny teknologi gir muligheter for å eksponere Oslos innbyggere for langt mer reklame enn tidligere.
Styrelder Cato Hellesjø i Kollektivtranspostproduksjon AS skal snart signere ny kontrakt med Clear Channel. Foto: Nils Bjåland, NTB Scanpix

Det betyr mer penger i felleskassa, ifølge kollektivsjef Cato Hellesjø.

I mai ble det kjent at reklameselskapet JCDecaux tapte kampen om det som trolig er landets mest lukrative reklamekontrakt på utendørsmarkedet. Erkefienden Clear Channel stakk av med seieren og innledet sluttforhandlinger med Sporveis-Annonsene AS, som eies av Oslo kommune.

Lese mer?

Jeg er abonnent

Jeg er ikke abonnent

Bli abonnent

Spørsmål? Kontakt oss på redaksjon@kommunal-rapport.no

Flere artikler om

Delta i debatten

Vi setter stor pris på at du deler ny kunnskap, dine egne erfaringer og diskuterer med oss og andre lesere. Du må bruke ditt fulle navn for å delta i debattene. Debatten vil bli moderert i tråd med de presseetiske regler. Modereringen skjer i etterkant av publiseringen.