Nyheter

Ved brann eller andre uønskete hendelser velger kommunene første egen hjemmeside for å få ut informasjon. Her fra storbrannen i Flatanger i vinter. Foto: Helge Mikalsen, NTB scanpix
Ved brann eller andre uønskete hendelser velger kommunene første egen hjemmeside for å få ut informasjon. Her fra storbrannen i Flatanger i vinter. Foto: Helge Mikalsen, NTB scanpix

Satser mest på tradisjonelle medier

Kommunens egne hjemmesider og mediene er fortsatt kommunenes foretrukne informasjonskanaler i krise, ifølge undersøkelse fra DSB.

Publisert Sist oppdatert

For å lese denne saken må du være abonnent

Som abonnent får du full tilgang til alt innhold på nett, den ukentlige e-avisen og hele e-avisarkivet.
Det du trenger for å holde deg oppdatert på det som skjer i Kommune-Norge.

Ukespass

175,-




  • ✔ Full tilgang til alt innhold på nett
  • ✔ E-avisen
  • ✔ Tilgang til hele e-avis arkivet

KJØP

3 Måneder

1750,-




  • ✔ Full tilgang til alt innhold på nett
  • ✔ E-avisen
  • ✔ Tilgang til hele e-avis arkivet

KJØP

1 år

4750,-




  • ✔ Full tilgang til alt innhold på nett
  • ✔ E-avisen
  • ✔ Tilgang til hele e-avis arkivet

KJØP

1 år + papiravis

5250,-




  • ✔ Full tilgang til alt innhold på nett
  • ✔ Ukentlig papiravis
  • ✔ E-avisen
  • ✔ Tilgang til hele e-avis arkivet

KJØP

Powered by Labrador CMS