Denne artikkelen er over ett år gammel. Den kan inneholde utdatert informasjon.

Fire på torget

- Er Asker kommune åpen og lett å komme i kontakt med? - Hvordan er servicen?


Olaf Hammerø
- Jeg har ikke hatt så store behov for å ta kontakt med kommunen. Men servicen er bra, og kommunen virker svært publikumsvennlig. Derfor tror jeg ikke noen i Asker synes kommunesammenslåing er noen god idé.


Mary Ryen
- Jeg har en mann som er syk, og vi trenger hjemmehjelp. Servicen er god, de vi er i kontakt med virker vennelige og hjelpsomme. Men hjemmehjelpen har for dårlig tid.


Joar Kavli
- Jeg har vært i kontakt med kommunen en rekke ganger, blant annet gjennom velet. Vi jobber med å utbedre lekeplassen og håper på støtte fra kommunen. Vi fikk ikke barnehageplass til vår eldste sønn før han fylte seks, det synes jeg er dårlig. Nå håper jeg kommunen tar ansvaret for å sikre en trygg skolevei.


Linn Røgler
- Jeg synes det kunne vært flere tilbud til den yngre ungdommen. Flere ungdomsklubber, kanskje.

Skrevet av: Kommunal Rapport