Styrelder Cato Hellesjø i Kollektivtranspostproduksjon AS skal snart signere ny kontrakt med Clear Channel. Foto: Nils Bjåland, NTB Scanpix

Lukrativ reklamekontrakt signeres snart

Ny teknologi gir muligheter for å eksponere Oslos innbyggere for langt mer reklame enn tidligere.

Det betyr mer penger i felleskassa, ifølge kollektivsjef Cato Hellesjø.

I mai ble det kjent at reklameselskapet JCDecaux tapte kampen om det som trolig er landets mest lukrative reklamekontrakt på utendørsmarkedet. Erkefienden Clear Channel stakk av med seieren og innledet sluttforhandlinger med Sporveis-Annonsene AS, som eies av Oslo kommune.

Delta i debatten

Vi setter stor pris på at du deler ny kunnskap, dine egne erfaringer og diskuterer med oss og andre lesere. Du må bruke ditt fulle navn for å delta i debattene. Debatten vil bli moderert i tråd med de presseetiske regler. Modereringen skjer i etterkant av publiseringen.