I ekspedisjonen til Gulen kommune er konsulentene Anabelle Butz (t.v.) og Torill Westervik klare til å ta imot henvendelser på vegne av de tre, snart fire kommunene i felles kontaktsenter.

I ekspedisjonen til Gulen kommune er konsulentene Anabelle Butz (t.v.) og Torill Westervik klare til å ta imot henvendelser på vegne av de tre, snart fire kommunene i felles kontaktsenter.

Foto: Gulen kommune
Denne artikkelen er over ett år gammel. Den kan inneholde utdatert informasjon.

Gjør suksess med felles innbyggerservice

Kontakter du servicetorget i Gulen, Osterøy eller Samnanger, kan du ende hos ansatte i hvilken som helst av de tre kommunene. Felles kontaktsenter har gitt gode resultater.

Allerede på prosjektets første dag stupte antallet ubesvarte anrop til kommunenes servicetorg. Det var ett av flere mål da Gulen og Samnanger startet pilotforsøket med felles kontaktsenter høsten 2021:

  • Bedre tjenester
  • Større profesjonalitet
  • Standardisering